۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

بزن باران که بیصبرند یاران / نمان خاموش! گریان شو! بباران!

بزن باران که دین را دام کردند
شکار خلق و صید خام کردند
بزن باران خدا بازیچه ای شد
که با آن کسب ننگ و نام کردند
بزن باران به نام هرچه خوبیست
به زیر آوار گاه پایکوبیست
مزارع تشنه جویباران پر از سنگ
بزن باران که وقت لای روبیست
بزن باران سپندان فصل خون است
بزن باران که صحرا لاله گون است



بزن باران و شادی بخش جان را
بباران شوق و شیرین کن زمان را
به بام غرقه در خون دیارم
به پا کن پرچم رنگین کمان را
بزن باران که بیصبرند یاران
نمان خاموش! گریان شو! بباران!
بزن باران بشوی آلودگی را
ز دامان بلند روزگاران
بزن باران سپندان فصل خون است
بزن باران که صحرا لاله گون است

۵ نظر:

  1. نوروز امسال ایرانیان آزادی خود را جشن خواهند گرفت ایرانیان نوروز پیروز نوروز هر ایرانی‌ آزادی ایران است

    پاسخ دادنحذف
  2. بسیار خوش وقت بود، ممنون

    پاسخ دادنحذف
  3. بزن باران بهاران فصل خون است بزن باران كه صحرا لاله گون است / بزن باران كه به چشمان ياران جهان تاريك و دريا واژگون است

    مزارع تشنه جوباران پر از سنگ ....

    پاسخ دادنحذف
  4. ما امشب 10 اسفند با دوستامون تو شهر قرار داریم
    شعارمون ازادی موسوی و کروبی

    پاسخ دادنحذف
  5. پیش به سوی آزادی
    آقا ما هم با دوستامون 20 دقیقه دیگه قرار داریم
    اینجا شیراز شهر شیران سبز

    پاسخ دادنحذف