پنج دقیقه پیش با خانمم تلفنی صحبت میکردم که در خیابان کارگر شمالی بود...میگفت جمعیت خیلی زیاد است ولی نیروهای پلیس و لباس شخصی هم زیادند...چند نفر دستگیر شده اند...جمعیت در پیاده روها و فرعی های خیابان کارگر در حال رفت و امدند و منتظر زیاد شدن هستند... هنوز هسته ای برای تجمع و راهپیمایی معترضان شکل نگرفته...خانم شین نگران نبود...صدای خنده چند دختر دیگر را هم پشت گوشی میشنیدم...به نظرم رسید آنجا همه خوشحالند و امیدوار...ناگفته نماند چندین بار هم وسط مکالمه تماسمان قطع شد. گزارش از دوست فیسبوکی
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر