۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

باور کنید 25 بهمن بهترین فرصت است و در تاریخ ثبت خواهد شد.


در 25 بهمن و یک هفته بعد از اظهارات خامنه ای، احمدی نژاد، لاریجانی و وزارت خارجه که بر علیه ابراز خشونت نیروهای مبارک علیه معترضین مصری ایراد شد، رژیم ایران نمیتواند بر علیه معترضین خود خشونت بخرج دهد. چون مثل تف سر بالا میماند.

جنبش سبز نشان خواهد داد که هنوز تمام قد ایستاده است و این باعث سرخوردگی مضاعف ساندیس خورانی میشود که جنبش سبز را پایان یافته میپنداشتند.

از نظر توجه رسانه ای، بهترین فرصت خواهد بود چون سر خط تمام خبرها اعتراضات مردم کشورهای منطقه به حکومتهای دیکتاتوری است و حتی اگر ننه مایکل جکسون هم بمیرد توجه رسانه ای از اعتراضات منحرف نخواهد شد.

در 25 بهمن با حضور میلیونی مردم معترض ایران، حکومت ایران در مقابل مسلمانان منطقه بی ارزش خواهند شد. چون رهبران آن، ریشه تمام اعتراضات مصر و تونس را نشات گرفته از انقلاب اسلامی خواندند و انقلاب اسلامی که در کشور خودش اینطور به تنگنا میافتد که میلیونها معترض دارد، پس به درد لای جرز هم نمیخورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر